Nagyon régen jelentkeztünk már pályateszttel, de most újra nekivágtunk egynek. Középpontban a Circuito de Navarra...
A Circuito de Navarra Észak-Spanyolországban található, nemzetközi és országos versenyeket is rendeznek rajt, nem beszélve az első osztályú motorkerékpár és autó tesztelési procedúrákról. A pálya úgy lett kialakítva, vagy változatos érzést nyújtson a versenyzőnek a lassú és gyors, valamint technikás kanyarjaival.
Adatok:
- Hely: Los Acros, Spanyolország
- Híresebb rendezvények: FIA GT1 Világbajnokság, Superleague Formula
- Hossza: 3933 méter
- Kanyarok száma: 15
Pályabejárás:
A bokszutcából kijövet nem túl nagy mértékben, de emelkedni kezd a pálya. Az első három kanyar jobbos, az elsőt lehet a leggyorsabban bevenni, majd folyamatosan csökkenteni kell a sebességet a másodiknál és a harmadiknál. Rövid egyenes után egy tempós balosba érkezünk, ezután lefelé lejt a pálya, majd ismét egy balos következik, melyet nagy sebességgel tudunk abszolválni. Egy bal-jobb sikánkombináció után egyenes, jobbkanyar, majd ismét egyenes következik. Kemény féktáv után visszafordítóba érkezünk, mely után egy egy nagyon gyors jobbos, majd egy lassú balos következik. Ismét egy egyenessel, bal -és jobbkanyarral kell szembenéznünk. A cél előtt még egy gyors balost és egy rendkívül nehéz, emelkedő jobbkanyart kell teljesítenünk.
Kamerák:
Jól felépített kamerarendszere van az aszfaltcsíknak, hogy ne maradjunk le semmilyen eseményről sem. Néhány mozgó kamerával találkoztunk, adhat -és vonhat is le a pálya értékéből, kinek, hogy tetszik. Előzési pontnál találkoztunk egy hibával, ott szürke képet láttunk, amely nem jön jól egy csatánál. Ezért:
4,5/5
Bokszutca:
Nagyon egyszerűen kidolgozott, szürke kis "dobozokban" vannak az autók. Nincsenek szerszámok és egyéb dolgok a versenygépek mellett. A bokszutcából óramutató járásával megegyezően tudunk kihajtani, a zöld és piros jelzéseket négy lámpán láthatjuk, kettőt a bejáratnál, kettőt a kijáratnál. Nem találtunk viszont egy fontos vonalat a lámpák mellett, amely jelzi, hogy mikortól lehet gyorsítani.
4,7/5
AI:
Szépen a nyomvonalon mentek a számítógépes ellenfelek. Néhány féktávnál voltak kisebb problémák ugyan, de ez még messze elfogadható.
4,8/5
Textúrák, épületek:
A valóságnak megfelelően nem sok épületet találunk az aszfaltcsík mellett. A célegyenesben egy fedett lelátót, a bokszutcához tartózó épületet, valamint egy másik építményt tudunk felfedezni. A pályát nagy részben dombok szegélyezik. A textúrák szépek, jó minőségűek, ebben sem kellett csalódunk. A rázókövekbe olykor-olykor beleér az aszfalt, véleményünk szerint a valóságban ez nincs így. A pálya mögötti környezet lehetne kicsit kidolgozottabb, szebb.
4,7/5
Az rfactorcentral.com-os felhasználók értékelése:
4,6/5 (131 szavazat alapján).
Eredeti nyomvonal, kontra rFactoros nyomvonal:
Összesítés:
Nagyon jó munka volt Mário Morais-tól, csak gratulálni tudunk neki. Még egy pálya, amelyen érdemes lehet versenyezni, akár online, akár offline.
Pontszámok: 18,7/20
Képek:
Véleménye van? Ossza meg az olvasókkal!
Jól felépített kamerarendszere van az aszfaltcsíknak, hogy ne maradjunk le semmilyen eseményről sem. Néhány mozgó kamerával találkoztunk, adhat -és vonhat is le a pálya értékéből, kinek, hogy tetszik. Előzési pontnál találkoztunk egy hibával, ott szürke képet láttunk, amely nem jön jól egy csatánál. Ezért:
4,5/5
Bokszutca:
Nagyon egyszerűen kidolgozott, szürke kis "dobozokban" vannak az autók. Nincsenek szerszámok és egyéb dolgok a versenygépek mellett. A bokszutcából óramutató járásával megegyezően tudunk kihajtani, a zöld és piros jelzéseket négy lámpán láthatjuk, kettőt a bejáratnál, kettőt a kijáratnál. Nem találtunk viszont egy fontos vonalat a lámpák mellett, amely jelzi, hogy mikortól lehet gyorsítani.
4,7/5
AI:
Szépen a nyomvonalon mentek a számítógépes ellenfelek. Néhány féktávnál voltak kisebb problémák ugyan, de ez még messze elfogadható.
4,8/5
Textúrák, épületek:
A valóságnak megfelelően nem sok épületet találunk az aszfaltcsík mellett. A célegyenesben egy fedett lelátót, a bokszutcához tartózó épületet, valamint egy másik építményt tudunk felfedezni. A pályát nagy részben dombok szegélyezik. A textúrák szépek, jó minőségűek, ebben sem kellett csalódunk. A rázókövekbe olykor-olykor beleér az aszfalt, véleményünk szerint a valóságban ez nincs így. A pálya mögötti környezet lehetne kicsit kidolgozottabb, szebb.
4,7/5
Az rfactorcentral.com-os felhasználók értékelése:
4,6/5 (131 szavazat alapján).
Eredeti nyomvonal, kontra rFactoros nyomvonal:
Összesítés:
Nagyon jó munka volt Mário Morais-tól, csak gratulálni tudunk neki. Még egy pálya, amelyen érdemes lehet versenyezni, akár online, akár offline.
Pontszámok: 18,7/20
A tesztben használt pálya és autó:
OW Challenge 2006
Képek:
A fedett lelátó |
A bokszutca egy része |
"A pálya mögötti környezet lehetne kicsit kidolgozottabb, szebb" |
Visszafordító levágásvédelemmel |
Kamerahiba a célegyenes előtti kanyarban |
Célegyenesre ráfordulva |
Startlámpák |