Site Map

Információ

Internet Explorer böngészőknél megjelenítési hibák tapasztalhatók. Ajánlott: Google Chrome.
E-mail küldés ezen a linken lehetséges! Várjuk ligájának híreit, cikkeit, eseményeit...mindent, ami az rFactor (1-2) világával kapcsolatos.

2011. július 1.

Teszteltük: Circuito de Navarra

Nagyon régen jelentkeztünk már pályateszttel, de most újra nekivágtunk egynek. Középpontban a Circuito de Navarra...

A Circuito de Navarra Észak-Spanyolországban található, nemzetközi és országos versenyeket is rendeznek rajt, nem beszélve az első osztályú motorkerékpár és autó tesztelési procedúrákról. A pálya úgy lett kialakítva, vagy változatos érzést nyújtson a versenyzőnek a lassú és gyors, valamint technikás kanyarjaival.

Adatok:

  • Hely: Los Acros, Spanyolország
  • Híresebb rendezvények: FIA GT1 Világbajnokság, Superleague Formula
  • Hossza: 3933 méter
  • Kanyarok száma: 15
Pályabejárás:
A bokszutcából kijövet nem túl nagy mértékben, de emelkedni kezd a pálya. Az első három kanyar jobbos, az elsőt lehet a leggyorsabban bevenni, majd folyamatosan csökkenteni kell a sebességet a másodiknál és a harmadiknál. Rövid egyenes után egy tempós balosba érkezünk, ezután lefelé lejt a pálya, majd ismét egy balos következik, melyet nagy sebességgel tudunk abszolválni. Egy bal-jobb sikánkombináció után egyenes, jobbkanyar, majd ismét egyenes következik. Kemény féktáv után visszafordítóba érkezünk, mely után egy egy nagyon gyors jobbos, majd egy lassú balos következik. Ismét egy egyenessel, bal -és jobbkanyarral kell szembenéznünk. A cél előtt még egy gyors balost és egy rendkívül nehéz, emelkedő jobbkanyart kell teljesítenünk.

Kamerák:
Jól felépített kamerarendszere van az aszfaltcsíknak, hogy ne maradjunk le semmilyen eseményről sem. Néhány mozgó kamerával találkoztunk, adhat -és vonhat is le a pálya értékéből, kinek, hogy tetszik. Előzési pontnál találkoztunk egy hibával, ott szürke képet láttunk, amely nem jön jól egy csatánál. Ezért:
4,5/5

Bokszutca:
Nagyon egyszerűen kidolgozott, szürke kis "dobozokban" vannak az autók. Nincsenek szerszámok és egyéb dolgok a versenygépek mellett. A bokszutcából óramutató járásával megegyezően tudunk kihajtani, a zöld és piros jelzéseket négy lámpán láthatjuk, kettőt a bejáratnál, kettőt a kijáratnál. Nem találtunk viszont egy fontos vonalat a lámpák mellett, amely jelzi, hogy mikortól lehet gyorsítani.
4,7/5

AI:
Szépen a nyomvonalon mentek a számítógépes ellenfelek. Néhány féktávnál voltak kisebb problémák ugyan, de ez még messze elfogadható.
4,8/5

Textúrák, épületek:
A valóságnak megfelelően nem sok épületet találunk az aszfaltcsík mellett. A célegyenesben egy fedett lelátót, a bokszutcához tartózó épületet, valamint egy másik építményt tudunk felfedezni. A pályát nagy részben dombok szegélyezik. A textúrák szépek, jó minőségűek, ebben sem kellett csalódunk. A rázókövekbe olykor-olykor beleér az aszfalt, véleményünk szerint a valóságban ez nincs így. A pálya mögötti környezet lehetne kicsit kidolgozottabb, szebb.
4,7/5

Az rfactorcentral.com-os felhasználók értékelése:
4,6/5 (131 szavazat alapján).

Eredeti nyomvonal, kontra rFactoros nyomvonal:



Összesítés:
Nagyon jó munka volt Mário Morais-tól, csak gratulálni tudunk neki. Még egy pálya, amelyen érdemes lehet versenyezni, akár online, akár offline.
Pontszámok: 18,7/20


A tesztben használt pálya és autó:
OW Challenge 2006


Képek:
A fedett lelátó
A bokszutca egy része
"A pálya mögötti környezet lehetne kicsit kidolgozottabb, szebb"
Visszafordító levágásvédelemmel
Kamerahiba a célegyenes előtti kanyarban
Célegyenesre ráfordulva
Startlámpák
 Véleménye van? Ossza meg az olvasókkal!

Szólj hozzá Facebook profiloddal!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ossza meg véleményét, akár névtelenül is! A bejelentkezés gombra kattintva több opciót is talál.

Megosztás

Megosztás Twitter-en Megosztás a Delicious-on Megosztás a Facebook-on Megosztás a Digg-en Megosztás a Stumbleupon-on Kedvencek közé adás További lehetőségek
Az oldal bármely részén használható (a főoldal megosztására, cikkek megosztására, stb.)