Site Map

Információ

Internet Explorer böngészőknél megjelenítési hibák tapasztalhatók. Ajánlott: Google Chrome.
E-mail küldés ezen a linken lehetséges! Várjuk ligájának híreit, cikkeit, eseményeit...mindent, ami az rFactor (1-2) világával kapcsolatos.

2010. augusztus 26.

Logitech Driving Force GT teszt

Egy hosszabb tesztről olvashatnak, ha a Read More gombra kattintanak.

 

A Logitech cég által gyártott termékek magas színvonalat képviselnek, így a Driving Force GT sem kivétel.

Az eredetileg PlayStation 3-hoz gyártott kormány számítógépes használatra is megfelelő, sőt...

Jöjjön akkor a beszámoló:
2010. augusztus 24-én rendeltem egy DFGT-t az ÜberKonzol.hu nevű boltban. Az ár 20 ezer forint volt. Néhány hónapot vártam, hogy 25 ezerről menjen le idáig az összeg, hogy minél olcsóbban tudjak hozzájutni. Előtte Formula Force EX-et használtam, azzal is nagyon meg voltam elégedve, de eljött a változás ideje.

Másnap, augusztus 25-én reggel fél kilenc óra körül megjött a DPD futárszolgálat autója (előtte való nap felhívtak telefonon, hogy hozhatják-e a kormányt). Ahogy a Logitechtől megszokhattuk, minden igényesen be volt csomagolva.

A csomag tartalma:
- Kormány
- Pedálok
- Leírás (magyarul is)

Mivel PS3-hoz való a cucc, ezért telepítő cédét, drivert nem adtak hozzá. Azt INNEN lehet letölteni.

Kibontottam a dobozt, elsőre az ütötte meg a szememet, hogy egy Köszönjük! papírt is postáztak mindenféle nyelven. Ezt nagyon jó dolognak tartottam megmondom őszintén. A kábelek hossza körülbelül fél méterrel volt hosszabb, mint az EX-nél, nyilván a PlayStation miatt.

Egyszerű letöltés és telepítés után végre kipróbáltam a kormányt. Nem csalódtam benne, hihetetlen jó érzés vele menni. Kíváncsiságképpen kipróbáltam az Euro Truck Simulatoron a 900°-os fordulást is. Remekül működött.

Nagy valószínűséggel rFactorban fogom majd a legtöbbet használni, ott is hibamentesen helytáll.

Néhány adat:
- Force Feedback
- Az előbb említett 900°, azaz 2,5-szeres elfordulás
- 22 gomb
- Szekvenciális váltó
- 28 centiméretes kormánykerék

A Driving Force Pro utódjaként remekül megállta a helyét, remekül kanyarodik a szűk fordulókban is.

Összességében: Megéri a pénzét, remek kis szerkezetet dobtak össze a Logitech-es srácok. Profi munka. Kiváló fogásával tökéletes használatot biztosít. A pedálok alján található kis tüskék miatt (főleg szőnyegen) nem csúszik a pedálzat, ez külön előnyös. Ha pedig nem szőnyegen használjuk, akkor ott vannak a szilikonos tapadócsíkok.




Szólj hozzá Facebook profiloddal!

4 megjegyzés:

Jól jártál! Azóta az Überkonzol felvitte az árát 30-ra

Tönkre ment a régi kormányom, és szeretnék egy komolyabb kormányra szert tenni, de azóta meg már lassan 40 nél jár az ára...

A DFGT kormány király (én GranTurismo5-öt játszom vele), de a fék pedál első naptól kezdve nem megy vissza alapra, mindig marad egy pici fékerő fékezés után, hacsak nem húzod meg akár egy mákszemnyit is - visszafelé. (mindegy, hogy padlót fékeztél, vagy csak éppen-éppen, hiba marad)
Ez az "apróság" a legbosszantóbb hiba szerintem, már szívem szerint kib...nám az ablakon amikor ezen bukom el a futamot, mert mindenki elhúz a célegyenesben, mert a fék beragadt, igaz alig-alig, de az már elég, hogy legyorsuljanak... Pfha... Szét b..sz az ideg. Mindegy, hogy parkettán, szőnyegen, vagy a cockpitban van-csinálja a szemét!(kipróbáltam minenhol)
Persze amikor be szeretnéd mutatni a garanciális cserét igazolandó... egyszer sem jön elő 10 perc alatt (mert ugye többre nincs idő az ügyféllel foglalkozni), lesajnáló nézés max. ennyit kapsz az eladótól!

Találkozott már valaki ezzel a hibával?
És javítható?
A cuccot 2hete vettem karácsonyra. Tehát bőven garanciális.
Köszi előre is!

A fékpedál fizikailag nem jön fel az alaphelyzetbe ?
Szerintem egy gumipók segítségével orvosolni lehetne.

Megjegyzés küldése

Ossza meg véleményét, akár névtelenül is! A bejelentkezés gombra kattintva több opciót is talál.

Megosztás

Megosztás Twitter-en Megosztás a Delicious-on Megosztás a Facebook-on Megosztás a Digg-en Megosztás a Stumbleupon-on Kedvencek közé adás További lehetőségek
Az oldal bármely részén használható (a főoldal megosztására, cikkek megosztására, stb.)