Site Map

Információ

Internet Explorer böngészőknél megjelenítési hibák tapasztalhatók. Ajánlott: Google Chrome.
E-mail küldés ezen a linken lehetséges! Várjuk ligájának híreit, cikkeit, eseményeit...mindent, ami az rFactor (1-2) világával kapcsolatos.

2010. július 15.

Webber: Nem én voltam a támogatott ebben a döntésben


Az időmérőre Mark Webbertől elvették az első szárnyát, majd Sebastian Vettelnek adták. Az ausztrál nagyot csalódott a csapatban.

„Tegnap (szombat) egy nagyon egyedi helyzetbe kerültünk. Először fordult elő ilyen. Sosem írtam volna alá a hosszabbítást, ha tudom, hogy ez következik. Nagyon csalódott voltam. Meglátjuk, hogy alakul a jövő. Én azt fogom nyújtani, amit eddig, remélem elég lesz. Volt már néhány akadály a pályafutásom során. Ezért gondolom azt, hogy úgy lehet egy ember jellemét megítélni, ha megnézed, hogy jönnek vissza a csapásokból. Persze továbbra is tudok dolgozni, de oda kell figyelni arra, hogy ez ne történjen meg rendszeresen, mert akkor olaj kerülhet a tűzre. Tegnap nem voltam boldog, szerintem holnap komoly beszélgetéseink lesznek. Ma jól ment nekem… Ennyi. Szerintem egy ilyen esetnek nem szabadna megtörténnie. Nem én voltam a támogatott ebben a döntésben, de néha ez megtörténik… Voltak már versenyzők, akik fölajánlottak nekem szárnyat, de én mindig azt mondtam, nem maradok az enyémnél. Seb nem ezt tette!”

Szólj hozzá Facebook profiloddal!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ossza meg véleményét, akár névtelenül is! A bejelentkezés gombra kattintva több opciót is talál.

Megosztás

Megosztás Twitter-en Megosztás a Delicious-on Megosztás a Facebook-on Megosztás a Digg-en Megosztás a Stumbleupon-on Kedvencek közé adás További lehetőségek
Az oldal bármely részén használható (a főoldal megosztására, cikkek megosztására, stb.)