Site Map

Információ

Internet Explorer böngészőknél megjelenítési hibák tapasztalhatók. Ajánlott: Google Chrome.
E-mail küldés ezen a linken lehetséges! Várjuk ligájának híreit, cikkeit, eseményeit...mindent, ami az rFactor (1-2) világával kapcsolatos.

2010. július 24.

Hockenheim 2010: Időmérő: A top 3 nyilatkozata

Íme az első három helyezett versenyző kommentje az időmérő után.
Sebastian Vettel (1.)

„Nagyon meg kellett húznunk, mindent megtettem. Ilyenkor nagyon könnyű hibát elkövetni, nagyon szoros volt. Nem volt 100%-os az utolsó köröm. Egy kicsit túlmentem a határon, gyakorlatilag semmivel sem előztem meg Fernandót. Boldog vagyok, hiszen ez az első rajtelsőségem Németországban. Holnap rendkívül kemény csatára számítok a piros autókkal. Tiszta felvezető kört szerettem volna menni az utolsó előtt, és sikerült is. Fontos volt, hogy az ideális hőmérsékletre melegítsem fel a gumikat. Ezt követően csak imádkoztam, hogy én legyek elől. Majd nagyon boldog voltam, miután közölték velem a rádión, hogy én vagyok az első. Kissé megkönnyebbültem. Nem gondoltam, hogy ilyen közel lesz Fernando. Kemény ellenfél lesz. Itt sokkal inkább számít a pálya tiszta oldala. Nagyon erős autónk van, de a Ferrari közel van. Hosszú verseny lesz, bármi megtörténhet. Jobb munkát nem is végezhettünk volna ma. Sajnos ezért nem jár semmi, leszámítva azt, hogy nyugodtan alszom.” – mondta a szezonban hatodik poleját szerző német.

Fernando Alonso (2.)
„Úgy gondolom, hogy boldognak kell lennem az eredmény után. Holnap az első sorból indulhatok, így nincs miért idegeskednem. Ebben a szezonban ezt először tehetem meg, szóval tényleg jó érzés itt lenni. Nagyon magabiztosnak érzem magam az autóban, tökéletes szombati nap volt ez. Elvesztettük a rajtelsőséget, de ez nem fontos. Holnap osztják ki a pontokat, nem ma. Fontos, hogy megtartsuk a formánkat, és holnap nagy rajtot vegyünk, és annyi pontot szerezzünk, amennyi csak lehetséges. Nagyon jó úton haladunk, rendszerint a dobogóért harcolunk. Ez a megfelelő irány, és ezt kell folytatnunk. Sokkal jobban állunk, mint pár héttel ezelőtt. 10 verseny után végre itt tartunk, és harcban lehetünk a Red Bull autókkal a rajtelsőségért. Nem gondoltam, hogy megverhetem a Red Bull autókat. Hiába voltam közel idén nem egyszer láthattuk azt, hogy a Q3-ban 0,5 másodpercet adnak a mezőnynek. Meglepett minket, hogy milyen közel vagyunk. Jó helyzetben vagyunk, az autó tempója a futamon is remek, szóval minden esélyünk megvan arra, hogy holnap megnyerjük a versenyt.” – kommentálta a két ezreddel lemaradó spanyol.

Felipe Massa (3.)
„Úgy gondolom, hogy jó teljesítmény volt ez a részünkről. Nagyon nehéz időmérő edzés volt, és a Q3-ban sajnos nem tudtam összetenni egy hibátlan kört. Elmondhatom, hogy nem mindegyik szektorom sikerült úgy, ahogy azt szerettem volna. Ettől független elégedett lehetek, mert jó helyről indulok. Holnap a lehető legtöbb pontot kell szereznünk. Tudom, hogy ott van mögöttem a Red Bull autóban Webber, de nem csak vele fogunk harcolni. Ott van még a két McLaren és a Mercedes is. Ők egyes pályákon nagyon versenyképesek tudnak lenni a versenyen. Biztos vagyok benne, hogy nagy csata lesz, izgalmasnak és érdekesnek ígérkezik a vasárnap.” – tette hozzá a harmadik helyezett.

Szólj hozzá Facebook profiloddal!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ossza meg véleményét, akár névtelenül is! A bejelentkezés gombra kattintva több opciót is talál.

Megosztás

Megosztás Twitter-en Megosztás a Delicious-on Megosztás a Facebook-on Megosztás a Digg-en Megosztás a Stumbleupon-on Kedvencek közé adás További lehetőségek
Az oldal bármely részén használható (a főoldal megosztására, cikkek megosztására, stb.)