Site Map

Információ

Internet Explorer böngészőknél megjelenítési hibák tapasztalhatók. Ajánlott: Google Chrome.
E-mail küldés ezen a linken lehetséges! Várjuk ligájának híreit, cikkeit, eseményeit...mindent, ami az rFactor (1-2) világával kapcsolatos.

2010. július 22.

Hockenheim 2010: Massa jó hétvégét vár


A nagy balesete után visszatérő brazil jó hétvégét akar zárni Németországban. A 29 éves versenyző reménykedik, hogy meg tudja verni Alonsót. Massa szerint a HockenheimRing fekszik az F10-es kódjelű B változatú versenygépnek.

„Mindig élveztem ezen a pályán a versenyzést. Ez egy kihívást jelentő versenypálya, és valóban nagy élvezetet nyújt a versenyzőknek. Legutóbb 2008-ban jártunk itt, akkor harmadik lettem, míg 2006-ban második voltam Michael mögött. Tulajdonképpen mindig pontszerző voltam mióta a Ferrari versenyzője vagyok. Sajnálom, hogy nem vezethettem a régi pályán, a hosszú egyenesen, ami végig az erdőben húzódik. Az új változat az, amit egyedül ismerek. Úgy vélem, hogy az autónk nagyon jól alkalmazkodik Hockenheim jellemzőihez. Remélem, hogy versenyképesek leszünk. Továbbra is fejlesztjük az autónkat, még akkor is, ha úgy tűnt, hogy az elmúlt néhány versenyen sokat javult. Bevetjük az új diffúzorunkat, amit a pénteki szabadedzéseken fogunk tesztelni.”

Felipe Massa jelenleg nyolcadik a világbajnokságban, 67 pontot gyűjtött Lewis Hamilton 145-éhez képest.

Szólj hozzá Facebook profiloddal!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ossza meg véleményét, akár névtelenül is! A bejelentkezés gombra kattintva több opciót is talál.

Megosztás

Megosztás Twitter-en Megosztás a Delicious-on Megosztás a Facebook-on Megosztás a Digg-en Megosztás a Stumbleupon-on Kedvencek közé adás További lehetőségek
Az oldal bármely részén használható (a főoldal megosztására, cikkek megosztására, stb.)